1 + 1 pentru 50%, doar în acest weekendMai multe informații×

MENU

Formular de reclamație





Procedura de reclama?ie

Vă rugăm să citi?i procedura de reclama?ie dacă îndeplini?i condi?iile reclama?iei, proceda?i conform descrierii de mai jos.

  • 1. Completa?i formularul

    Completa?i cu aten?ie câmpurile obligatorii ale formularului.

  • 2. Evaluarea reclama?iei

    Deoarece în multe cazuri este posibilă rezolvarea problemei chiar ?i de la distan?ă, vom evalua mai întâi reclama?ia dvs. pentru a preveni schimbarea inutilă a bunurilor.

  • 3. Livrarea de bunuri

    După evaluarea reclama?iei, ve?i primi un e-mail prin care solicităm să ne trimite?i bunurile, fie personal, fie prin po?tă.

Adresele de reclamații

În cazul reclamației sau returnării a mărfurilor vă rugăm să utilizați unele din următoarele adrese.

  • Adresa logistică:

    Frogman - 7518
    Str. Borsului, Nr.56 410605 Oradea, Bihor
    România

    Nu este posibilă aducerea mărfurilor personal la această adresă.

  • Shield-SK s.r.o.
    Staré Grunty 24, Bratislava 841 05
    Slovacia

    La această adresă puteți aduce bunurile personal sau le puteți trimite prin orice transportator.

Formularul de returnarea a bunurilor

Descărcați