Vă rugăm să citi?i procedura de reclama?ie dacă îndeplini?i condi?iile reclama?iei, proceda?i conform descrierii de mai jos.
Completa?i cu aten?ie câmpurile obligatorii ale formularului.
Deoarece în multe cazuri este posibilă rezolvarea problemei chiar ?i de la distan?ă, vom evalua mai întâi reclama?ia dvs. pentru a preveni schimbarea inutilă a bunurilor.
După evaluarea reclama?iei, ve?i primi un e-mail prin care solicităm să ne trimite?i bunurile, fie personal, fie prin po?tă.
Adresele de reclamații
În cazul reclamației sau returnării a mărfurilor vă rugăm să utilizați unele din următoarele adrese.
Adresa logistică:
Frogman - 7518
Str. Borsului, Nr.56 410605 Oradea, Bihor
România
Nu este posibilă aducerea mărfurilor personal la această adresă.
Shield-SK s.r.o.
Staré Grunty 24, Bratislava 841 05
Slovacia
La această adresă puteți aduce bunurile personal sau le puteți trimite prin orice transportator.
Formularul de returnarea a bunurilor