MENU

Formular de reclamație





Procedura de reclamație

Vă rugăm să citiți procedura de reclamație dacă îndepliniți condițiile reclamației, procedați conform descrierii de mai jos.

  • 1. Completați formularul

    Completați cu atenție câmpurile obligatorii ale formularului.

  • 2. Evaluarea reclamației

    Deoarece în multe cazuri este posibilă rezolvarea problemei chiar și de la distanță, vom evalua mai întâi reclamația dvs. pentru a preveni schimbarea inutilă a bunurilor.

  • 3. Livrarea de bunuri

    După evaluarea reclamației, veți primi un e-mail prin care solicităm să ne trimiteți bunurile, fie personal, fie prin poștă.

Adresele de reclamații

În cazul reclamației sau returnării a mărfurilor vă rugăm să utilizați unele din următoarele adrese.

  • Adresa logistică:

    Frogman - 7518
    Str. Borsului, Nr.56 410605 Oradea, Bihor
    România

    Nu este posibilă aducerea mărfurilor personal la această adresă.

  • Shield-SK s.r.o.
    Staré Grunty 24, Bratislava 841 05
    Slovacia

    La această adresă puteți aduce bunurile personal sau le puteți trimite prin orice transportator.

Formularul de returnarea a bunurilor

Descărcați