Dacă nu ați reușit să finalizați plata, puteți modifica singur modalitatea de plată în detaliile comenzii sau puteți restabili metoda de plată originală.
Trebuie să ne contactați, vom verifica această tranzacție și vă vom contacta înapoi.
Factura este trimisă automat la e-mailul dumneavostru la trimiterea comenzii, de asemenea, vă rugăm să verificați folderul de spam din adresa dumneavoastră de e-mail, dacă factura nu este chiar acolo - vă rugăm să ne contactați prin e-mailul nostru și vă vom trimite din nou imediat.
Nu tipărim facturi pe hârtie.
Suntem o companie slovacă, toate companiile străine care sunt plătitoare de TVA cumpără bunuri de la noi fără TVA.
Pentru achiziții directe fără TVA, vă rugăm să vă înregistrați pe pagină cumpărare fără TVAdupă livrarea tuturor documentelor și verificare, contul dumneavostru va avea dreptul să comande bunuri fără TVA.
Dacă nu doriți să vă înregistrați, comandați mărfurile în mod standard și contactați departamentul nostru de clienți după ce ați comandat cu o cerere de ajustare a sumei fără TVA. Dacă ați plătit pentru bunuri în avans, suma diferită va fi rambursată.
Nu te-au ajutat răspunsurile noastre?