Produsul pe care l-ați comandat este probabil pe drumul de la depozit, data preconizată de livrare și expediere poate fi găsită în detaliile comenzii dvs.
Sistemul trimite e-mailuri automate despre comanda dumneavoastră, dacă introduceți adresa de e-mail corectă atunci când creați o comandă, este necesar, de asemenea, să verificați folderul de spam din adresa dumneavoastră de e-mail sau folderul „Automatic".
Da, este posibil să editați comanda dacă comanda nu a fost încă trimisă.
Pentru a schimba produsele din comandă, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.
Comanda poate fi anulată dacă nu a fost trimisă, puteți anula comanda dumneavoastră. în detaliile comenzii dumneavoastre. sau ne puteți scrie un e-mail și noi vă vom anula comanda.
În acest moment, din cauza situației pandemice, nu oferim preloarea personală a coletului la noi.
Contactați-ne și vom examina situația și vom rezolva această problemă cât mai curând posibil.
Unul dintre cele mai frecvente motive pentru această situație este un nume de conectare introdus incorect (adresa de e-mail) sau o parolă. Dacă v-ați uitat parola - faceți clic pe linkul „Ați uitat parola?” De pe pagina de autentificare. Noua parolă generată va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată în timpul înregistrării. Dacă nu vă puteți conecta în ciuda noii parole, vă rugăm să ne contactați și vă vom ajuta cu plăcere :)
Consultantul nu poate crea o comandă în numele clientului.
Vindem dispozitive marcate ca „Noi de la cumpărare” într-un mod special "regim special de TVA, conform § din Legea nr. 222/2004 Z.z (0% TVA)" și nie je možné uplatniť odpočet DPH.
Marcarea telefonului NOU DE LA CUMPĂRARE, înseamnă că telefonul este nou și nu a fost folosit niciodată . Dacă a fost C kutie deschisă, doar din cauza verificării noastre. Majoritatea complet înfășurate în folie originală de pe cutie de la producător. Telefonul are folii de protecție din fabrică, este în cutie originală ,u accesorii complete, originale și neutilizate. Veți primi telefonnou de la achiziție garanție 24 luni.
Numărul contului bancar este necesar numai pentru plata prin transfer în cont, caz în care veți primi toate detaliile de plată necesare prin e-mail împreună cu confirmarea comenzii.
Desigur, este posibil, vă rugăm să contactați centrul nostru de clienți cu această solicitare.
Toate datele dumneavoastre sunt stocate într-o bază de date securizată și nu le furnizăm terților, cu excepția operatorilor de transport și a necesităților pentru livrarea mărfurilor.
Nu te-au ajutat răspunsurile noastre?