Curierul ar trebui să repete livrarea la adresa specificată de încă două ori. Desigur, acest lucru nu este asociat cu nicio taxă suplimentară.
În acest caz, este necesar să nu acceptați coletul de la curier. Dacă coletă ridică îndoieli și ambalajul este de exemplu deteriorat, refuzați să acceptați coletul și trimiteți-ne informați despre această situație. Vom încerca să vă trimitem bunuri noi sau să vă returnăm suma plătită cât mai curând posibil. O inspecție mai amănunțită a coletului este posibilă numai după efectuarea plății și semnarea documentului de transport. De fapt, curierul nu este obligat să participe la acest proces, dar îi puteți cere să aștepte până când ați verificat coletul. Dacă curierul nu este de acord, amintiți-i (sau reamintiți-i) că, în caz de daune, va trebui să vină din nou pentru a scrie un raport despre daune. Când se constată daune și se scrie un raport, coletul rămâne la destinatar. Vă garantăm că vă vom ajuta cu procesul de trimitere a bunurilor înapoi la magazinul nostru și cu alte rezolvări ale acestei situații.
Desigur, acest lucru este posibil, dar numai dacă bunurile nu au fost încă ambalate în stoc și predate curierului. Atunci când creați comanda, vă rugăm să includeți cererea de livrare ulterioară în secțiune 2. Transport și plată - unde faceți clic pe casuța de sub opțiunile de livrare : introducere data de livrare și scrieți dată
sau completați câmpul atunci când creați o comandă : "Comentariu la comandă ".
Dacă comanda este deja în curs de implementare, contactați centrul nostru de clienți cât mai curând posibil.
Curierul nu este obligat să contacteze destinatarul expedierii înainte de livrare, prin urmare nu putem garanta acest lucru. De fapt, este o chestiune individuală pentru fiecare persoană care livrează, dar știm din experiență că curierul sună de obicei la destinatar înainte de livrare (de obicei dimineața înainte de livrare).
Da, desigur, dacă pachetul nu a fost încă livrat - în acest caz, vă rugăm să ne contactați prin e-mail și să introduceți o nouă adresă de livrare. Noi o o să o schimbăm în comanda dumneavoastră
Toate prețurile de transport și plățile pot fi găsite pe pagina web Transport și Plată.
Puteți găsi data preconizată de expediere și livrare în detaliile comenzii dumneavoastre.
Contactați-ne și vom examina situația și vom rezolva această problemă cât mai curând posibil
Puteți găsi data preconizată de expediere și livrare în detaliile comenzii dumneavoastre.
Nu te-au ajutat răspunsurile noastre?