În acest caz, este necesar să nu acceptați coletul de la curier. Dacă coletă ridică îndoieli și ambalajul este de exemplu deteriorat, refuzați să acceptați coletul și trimiteți-ne informați despre această situație. Vom încerca să vă trimitem bunuri noi sau să vă returnăm suma plătită cât mai curând posibil. O inspecție mai amănunțită a coletului este posibilă numai după efectuarea plății și semnarea documentului de transport. De fapt, curierul nu este obligat să participe la acest proces, dar îi puteți cere să aștepte până când ați verificat coletul. Dacă curierul nu este de acord, amintiți-i (sau reamintiți-i) că, în caz de daune, va trebui să vină din nou pentru a scrie un raport despre daune. Când se constată daune și se scrie un raport, coletul rămâne la destinatar. Vă garantăm că vă vom ajuta cu procesul de trimitere a bunurilor înapoi la magazinul nostru și cu alte rezolvări ale acestei situații.
Nu te-au ajutat răspunsurile noastre?